به همت تیپ ۲۸۸ و مرکز آموزش ۰۸ نزاجا؛

طرح مردم یاری و خدمت رسانی در شهرستان خاش برگزار شد 

در راستای طرح مردمیاری به منظور خدمت رسانی هر چه بیشتر و بهتر به مردم شهید پرور منطقه اسلام آباد شهرستان خاش،تیپ ۲۸۸ مستقل زرهی و مرکز آموزش ۰۸ نزاجا، اقدام به راه اندازی طرح خدماتی نمودند.
کد خبر: ۵۹۳۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹ - 02June 2023

طرح مردم یاری و خدمت رسانی در شهرستان خاش برگزار شد به گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، در راستای طرح مردمیاری به منظور خدمت رسانی هر چه بیشتر و بهتر به مردم شهید پرور منطقه اسلام آباد شهرستان خاش،تیپ ۲۸۸ مستقل زرهی و مرکز آموزش ۰۸ نزاجا، با توجه به کمبود آب در این منطقه اقدام به راه اندازی طرح خدماتی از قبیل آب رسانی و ایستگاه پایش سلامت، اندازه گیری فشارخون، قند، ویزیت پزشک عمومی و تغذیه نمودند.

سرتیپ دوم «محمد غیجی» فرمانده تیپ ۲۸۸ مستقل زرهی خاش بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران به خصوص نیروی زمینی در چند سال اخیر پیش قدم امداد رسانی در تمام بلاهای طبیعی و رفع محرومیت بوده وباید گفت که نیروی زمینی نشان داد که همانطور که در هشت سال دفاع مقدس از جان خود گذشته در مواقعی هم که بلاهای طبیعی اتفاق افتاده است و حتی قبل از حضور مسئولین ستاد بحران در صحنه حاضر خواهد شد.

سرتیپ دوم غیجی افزود: در راستای مأموریت‌های تعریف شده، ارتش جمهوری اسلامی ایران در محرومیت زدایی و طرح مردم یاری به مردم شهید پرور شهرستان خاش این طرح ها به طور مستمر در حال انجام است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها